Страници

14 ноември 2011 г.

Социален маркетинг по български


С разрастването на социалните мрежи се разраснаха и маркетинговите възможности за прилагане на определена стратегия чрез тях. Социалният маркетинг не подмина и родното виртуално пространство. За всеки маркетолог, дори и за начинаещия е ясно, че има два подхода - правилен и грешен. В родното пространство ще срещнете и трети подход - смешен.
Всички сме срещали във Facebook профили като хотел Х, ресторант Y и т.н. Някак си сме го подминавали, решавайки какво пък - на човека до тук му стигат знанията и възможностите и в крайна сметка той излага себе си.
Днес обаче попаднах на два профила, които първо ме шокираха, второ ме накараха да се запитам е ли е възможно държавата да се управлява от подобни кухотевици.

Запознайте с Национална служба по охрана.нсо. Човекът е роден на 23.04.1987 г.

Интересува се от:

Индивидът има 491 приятели, между които и друг изтъкнат член на обществото: Министерство на финансите, (тд на нап). Той пък е работил преди това в Министерството на финансите. Интересно къде ли работи сега.


Той се интересува от мъже и жени. Доста е разкрепостен. Интересни са и публикациите по стената на господин или госпожа Министерство:
Как само се подценяват някои реални личности!

Тъпотиите не свършват само с това. Ако не знаете как се тълкува името на този стожер на обществото, вижте едно научно становище:



Жестоко! Да е жив и здрав фиска и да ни радва още дълго време!
Сега ще ви запозная с госпожица Агенция Митници:


Тя, милата е срамежлива и не споделя нищо. За сметка на това си има затворена група:


Профилната снимка е доста красноречива.

Все пак има мислещи хора по високите етажи на власта. Като добра практика ще спомена Министерството на отбраната, което използва правилния подход за представяне в социалните мрежи:




Коментарите оставям на вас!




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Преди публикуване, коментарите подлежат на одобрение от администратор.