С разрастването на социалните мрежи се разраснаха и маркетинговите
възможности за прилагане на определена стратегия чрез тях. Социалният маркетинг
не подмина и родното виртуално пространство. За всеки маркетолог, дори и за
начинаещия е ясно, че има два подхода - правилен и грешен. В родното
пространство ще срещнете и трети подход - смешен.
Всички сме срещали във Facebook профили като хотел Х, ресторант Y и т.н.
Някак си сме го подминавали, решавайки какво пък - на човека до тук му стигат
знанията и възможностите и в крайна сметка той излага себе си.
Днес обаче попаднах на два профила, които първо ме шокираха, второ ме
накараха да се запитам е ли е възможно държавата да се управлява от подобни
кухотевици.
Запознайте
с Национална служба по охрана.нсо. Човекът е роден на 23.04.1987 г.
Интересува се от:
Индивидът
има 491 приятели, между които и друг изтъкнат член на обществото: Министерство на финансите, (тд на нап).
Той пък е работил преди това в Министерството на финансите. Интересно къде ли
работи сега.
Той се интересува от мъже и жени. Доста е разкрепостен. Интересни са и
публикациите по стената на господин или госпожа Министерство:
Как само се подценяват някои реални личности!
Тъпотиите не свършват само с това. Ако не знаете
как се тълкува името на този стожер на обществото, вижте едно научно становище:
Жестоко! Да е жив и здрав фиска и да ни радва още
дълго време!
Сега ще ви запозная с госпожица Агенция Митници:
Тя,
милата е срамежлива и не споделя нищо. За сметка на това си има затворена група:
Профилната снимка е доста красноречива.
Коментарите оставям на вас!
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Преди публикуване, коментарите подлежат на одобрение от администратор.