Страници

25 февруари 2012 г.

EVN - Енерго Вече НЯМА!

ЕВН - Енерго Вече Няма
Абсолютно точна апокрифна абревиатура! 
Днес бе поредната сага с липсата на ток в почивните дни. EVN са като мекия кур, на който космите му пречат. Забелязал съм, че винаги се оправдават с климатичните особености:
 - завали дъжд - няма ток;
 - завали сняг - няма ток;
 - грейне слънчице - спира тока;
 - духне вятър - издухваме го и ние на тъмно.
Зверското късане на нерви започва веднага щом решите да съобщите за липсата на ел.захранване. Ако успеете да се свържете с първото позвъняване - не се колебайте - тичайте към тото пункта. Господ ви дава ясен знак, че ви върви. След многократното прослушване на анонса на аварите / Божееееееее колко са много /, където дикцията, акцента а и доста често диалекта, успешно убиват мозъчните и половите ни клетки. Направо откачам като чуя: Всички наши сътрудници са заети с консултации по аварии. Какво има да ме консултира - аварията е ясна - няма ток! И другата лъжа: В момента нашите техници работят по отстраняването им. Останаха ли изобщо техници и аварийни екипи? И да има са крайно недостатъчни.
Ако проявите повече търпение, накрая ще ви вдигне някоя девойка, която задължително пада от Марс и ви рецитира дежурните слова. Има и въпроси, които лично мен ме хвърлят в недоумение: в кой вход, кой етаж, кой апартамент съм и т.н. Дали пък ЕВН нямат нова политика за обслужване на клиентите - при липса на ток над два часа, изпращат компаньонка? Ех мечти .....
Всички сме наясно, че всяка техника аварира и не е вечна. Но когато в една компания, която си е чист монополист, това е ежедневие - става доста дразнещо. В крайна сметка тока не ни е подарък - плащаме го и то доста скъпо.
Спомняте ли си какво направиха ЕВН, ЧЕЗ и ЕОН, когато нашите мили и тъпи управници продадоха държавния монопол на частни компании? Веднага съкратиха близо 70 % от персонала, който в по - голямата си част бе зает с рехабилитацията, поддръжката и ремонта на съоръженията. Тогава обещаваха, че ще има инвестиции в нови съоръжения, кабелни линии, трансформаторни постове и т.н. Инвестиции, обаче НЕМА! Има аутсорсинг и рев за по - високи цени, такси за електромери, за кабели и т.н.
На фона на тази явна гавра с нас, като потребители, компетентните органи мълчат. Комисията за защита на потребителите отдавна е спряла да ни защитава. Тя си гони собствени корпоративни интереси. ДКЕВР са ярък пример, как държавата в една пазарна среда толерира и създава картелни споразумения.
И Супер ББ не удържа на думите си: Ще национализирам ЧЕЗ, ЕОН и ЕВН. Да ама не! И партиите са корпорации...
Господа от ЕВН, ние като потребители, които плащаме и ви осигуряваме премии, автомобили и други екстри искаме:

1. Редовно електроснабдяване. Авариите са си ваш проблем и моля, не ни ги натрапвайте. Ако не можете да се справите - АУТсорсинг!
2. Качествено електрозахранване. Тока да бъде винаги с едни и същи параметри.
3. Човешко и любезно отношение. Когато звъним на вашия измислен call център, освен да съобщим искаме и да получим информация, кога аджеба ще има ток.

Ако успеете по някаква случайност да покриете и ТРИТЕ изисквания, то тогава може да претендирате за цени, срокове и такси. Ако ли сте в невъзможност, то тогава нямате място при нас. Идете в Австрия и демонстрирайте същия стил и качество на работа. Ще ви сдъвчат като пираня - хамстер. 
И помнете - НИЕ ПЛАЩАМЕ И ЩЕ ИЗИСКВАМЕ. Също така имаме и зъби.

Снимки: Интернет

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Преди публикуване, коментарите подлежат на одобрение от администратор.