Страници

7 февруари 2015 г.

Българин да се наричам, вече ме е срам!

Срам ме е да се наричам българин по много причини. За мен всички са основателни и уважителни.
Срам ме е от премиера Борисов. Срам ме е от неясното му минало. Срам ме е от махленската му простащина и наглост.
Срам ме е от президента Плевнелиев. Срам ме е от неговото овчедушие. Срам ме е от неговата антибългарска позиция.
Срам ме е от неговото видимо неадекватно поведение.
Срам ме е от ПЕС - оглавеца Станишев, който за няколко години успя да направи, това което не успяха противниците на БСП за 20 години - да я бетонира поне за десет години в неизбираема позиция.
Срам ме е от Ахмед Доган и Лютви Местан - лидери на откровено етническа партия, която си позволява да размахвайки етническата карта да диктува и корумпира обстановката в България. Те са защитници на националните интереси на Турция и нямат място в родината ни.
Срам ме е от Волен Сидеров, който така се е самозабравил, че си позволява да удря полицаи и да срами България пред дипломатически представители.
Срам ме е от царя - комарджия Симеон, който за 800 дни успя да оправи само имотите си, което явно било и целта.
Срам ме е от евродепутатите ни, особено от Николай Бареков. Срам ме е, че сме допуснали подобен екземпляр на представлява България в Брюксел.
Срам ме е от Меглена Кунева, която за пари на всичко е готова - дори и да е с ГЕРБ.
Срам ме е от Радан Кънев / наричан нежно Рамаданчо Кунев /, който се явява продължител на грабителската и нечистоплътна политика на Костов.
Срам ме е от дребни и едри политици, които без капка свян подменят вота на своите избиратели. Такива са Патриотичният фронт и АБВ.
Срам ме от политици - бизнесмени от типа #Кой.
Срам ме е съдебната ни система, която работи единствено  за кокошкарски дела.
Срам ме от българската полиция, която се напълни с некомпетентни служители, виждайки единствено пряк път към пари и малко съмнителна власт.
Срам ме е българските журналисти, които за няколко долара повече са готови на черното да казват бяло и обратно. Само и само НПО - тата, които дават парите да са доволни.
Срам ме е от всички политици, без значение от партия и цвят. Срам ме е от тяхната поквара, лицемерие и корумпираност.
Срам ме е от министри, които не си плащат данъците. Срам ме е от министри, за които държавната тайна е мръсна дума. Срам ме е от правителствата до сега, които са били агентури на ЦРУ, МОСАД, ФСБ и прочие.
Срам ме е и от народа ни, който продължава да търпи това и се разединява все повече и повече. Срам ме е от хейтъри и тролове, които спамят всеки форум за пари и си мислят, че са фактор.
Срам ме е от здравеопазването ни, което принуди лекарите да станат търговци.
Срам ме е от ниската ни политическа култура и активност. Срам ме е, че допуснахме цигани и неграмотници да избират как да живеем и кой ще ни управлява.
Срам ме е от националното предателство на ВСИЧКИ политици от началото на Прехода до днешния ден! Защото всички те обещаваха и обещават и светлина в тунела на кризата и на мизерията, но май единствената светлина, която ще видим благодарение на продажната сволач, наречена политици, е светлината на войната, в която ще ни въвлекат.

Бог да пази България и народа ни, но от нас самите кой ще ни опази? Прости, Боже, но ме е срам да бъда вече българин!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Преди публикуване, коментарите подлежат на одобрение от администратор.